JUPP.



MMM Söndagar är nog min favoritdag på hela veckan, not! Men denna dög någorlunda iaf, varmt, svettigt och fint har det vart (minus vissa omständigheter inkl. fotboll). Nu är jag mest uttråkad, så därför sitter jag här och skriver... För det visste ni väl, det är det den här bloggen är till för, att fylla ut mitt trista liv med sånt som egentligen inte är något vidare spännande, jag löser inga världsproblem, får er inte att skratta till döds o.s.v. Men det DUGER iaf, vilket man inte kommer långt med i den här världen. Kom nyss på att tanken med det här inlägget är att jag vill klaga lite, det är jäkligt gött att  klaga av sig lite offentligt ibland. TWIST- Men istället för att klaga fööööör mycket (vilket inte borde gå egentligen) så ska jag skriva en lista på hur jag skulle vilja att mitt liv skulle se ut just nu. (Det kanske också iofs är att klaga, men på ett lite twistat sätt?) JAJA Here it gooooooes!

Okej, vi kör i olika ertapper (etapper... hm?)
BOSTADSMÄSSIGT:
- hemmifrån, allt från en låda till en fräeeesch etage-våning på Manhattan.
PENGAMÄSSIGT:
- Jag tar vilket jobb som heelst! bara jag tjänar cash. (Så illa är det) Tursamt nog finns mitt kära Statoil snart i mitt liv igen. Och DET är nice.
JOBB ELLER STUDIER DÅ?
- Vilket som.

Äsch... det här var ju skittråkigt... Jag har ju inga fasta mål... Jag är villig till allt! Visst, jag har det himla bra just nu också men som sagt kan det aaaaltid bli bättre... Det här blev ett alldeles för komplicerat inlägg för mig, jag slutar nu.. hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0