Smyckesfabriken.



Schuu!
Jag är nog världens sämsta bloggare, men kan ju inte spendera all min tid fastklistrad framför datorn... eller? Får skylla på jobb och eh eh... ? mest jobb (inte för mycket för att skylla på dålig uppdatering dock, men vi säger så.)

I alla fall, nu har jag tagit tag i smycket som jag skulle ha gjort för läääänge sedan, remembah? Det blev riktigt spexigt dock, ni får ett litet smakprov här, blev en västliknade-smyckes-sak. Jag är mycket nöjd. Nu ska jag återgå till 'jobbet'.

Hej svejs!


Kommentarer
Postat av: Gabba Flabba

Är det gjort av halsbanden jag köpte i Peru?? Vill gärna se mer detaljbilder, det ser fint ut.

2009-05-20 @ 13:33:53
Postat av: Martina

Hej!

Undrar bara om du skulle vilja svara på vart du köpt kedjorna? Har letat länge, men överallt är det så dyrt.

Svara gärna på min mail.

Mvh Martina

2009-05-20 @ 16:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0